Βαλεντίνο Ρόσι: Η τελευταία υπόκλιση του «γιατρού»

Βαλεντίνο Ρόσι: Η τελευταία υπόκλιση του «γιατρού»
Ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Βαλεντίνο Ρόσι, είναι έτοιμος να γράψει τους τίτλους τέλους της λαμπερής καριέρας του και να υποκλιθεί στην «κίτρινη λαοθάλασσα» για μία τελευταία φορά.

«Αποφάσισα να σταματήσω στο τέλος της χρονιάς και δυστυχώς αυτή θα είναι η τελευταία μου σεζόν ως οδηγός του MotoGP», είπε ο Βαλεντίνο Ρόσι σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου στο Red Bull Ring της Αυστρίας τον Αύγουστο του 2021.

«Είναι λυπηρό και δύσκολο για μένα να πω ότι του χρόνου δεν θα τρέξω με μια μοτοσυκλέτα. Το κάνω αυτό για σχεδόν 30 χρόνια και την επόμενη χρονιά η ζωή μου θα αλλάξει», συμπλήρωσε και έκανε όλο τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού να στρέψει για μία ακόμη φορά τα βλέμματα πάνω του.

Η στιγμή αυτή σχεδόν έφτασε καθώς οι όλοι οι οδηγοί του MotoGP βρίσκονται στην Βαλένθια όπου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνα της φετινής σεζόν αλλά και του Ιταλού θρύλου του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1454040676698578944}

Ο Ρόσι έχει τρέξει στην καριέρα του σε περισσότερους από 363 αγώνες στο MotoGP και έχει κατακτήσει 7 φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και 9 φορές συνολικά σε όλες τις κατηγορίες (1 στα 125 κυβικά, 1 στα 250 και 7 στο MotoGP).

Έχει σημειώσει νίκες στις κατηγορίες των 125cc και των 250cc, έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 115 φορές, 89 από αυτές ήταν στην κατηγορία MotoGP.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1457266091412103171}

Παγκόσμιος Πρωταθλητής

Αποτελεί έναν από τους κορυφαίους αναβάτες όλων των εποχών καθώς έχει κερδίσει αγώνες με 7 διαφορετικές μοτοσικλέτες: στα 125cc με την Aprilia, στα 250cc, επίσης με Aprilia, στα 500cc με Honda, στα 990ccμε Honda και Yamaha, αλλά και στα 800cc και 1.000ccμε μοτοσικλέτες της ιαπωνικής εταιρείας.

Κατέχει το ρεκόρ του αναβάτη που έχει συμμετέχει σε αγώνες οι οποίοι έγιναν σε 38 διαφορετικές πίστες σε όλο τον κόσμο αποσπώντας μια τουλάχιστον νίκη σε 29 από αυτές, ενώ έχει καταφέρει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε 20 από τις 26 σεζόν που έχει αγωνιστεί.

Από το 1996 ο «γιατρός» έχει συμμετάσχει σε 431 από τα 974 Γκραν Πρι που έχουν πραγματοποιηθεί στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από το 1949 μέχρι και σήμερα και έχει βαθμολογηθεί σε 372 από αυτά.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1458886460581498881}

«Ο Γιατρός»

Είναι αξιοσημείωτο ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρος λόγος για τον οποίο ο Ρόσι χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο «Ο γιατρός», καθώς υπήρχε από τότε που κυριάρχησε στην κατηγορία των 500cc, και έδειξε ότι είναι φτιαγμένος από υλικό… πρωταθλητή.

Έχοντας λάβει έναν τιμητικό τίτλο ο οποίος στην Ιταλία σου δίνει το δικαίωμα να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον τίτλο «Doctor» (σ.σ. Δόκτορας) για τον εαυτό σου και αυτό ήταν ένας αρκετά καλό και λόγος, για να αποκτήσει το ψευδώνυμο.

Ο ίδιος ο οδηγός αστειεύεται κάπως για το ψευδώνυμό του, λέγοντας ότι επειδή στην Ιταλία, το Ρόσι είναι ένα τόσο συνηθισμένο όνομα για τους Γιατρούς, αποφάσισε να το χρησιμοποιήσει για τον εαυτό του.

Βέβαια το παρατσούκλι του το χρησιμοποίησε και… εκτός πίστας καθώς πρόσφατα η σύντροφός του, Φραντσέσκα Νοβέλο, έμεινε έγκυος και ο Ιταλός άσσος ανέβασε μία φωτογραφία όπου φοράει την χαρακτηριστική ρόμπα του γιατρού και ποζάρει μαζί της, γνωστοποιώντας το γεγονός μέσω των social media.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1428022599775309829}

Η τραγωδία του Μάρκο Σιμοντσέλι

Μέσω του αθλήματος, ο Ρόσι, ανέπτυξε φιλίες με πολλούς από τους συναθλητές του όμως μόνο ο Μάρκο Σιμοντσέλι είχε την ευτυχία να τον αποκαλέσει «μικρό αδελφό» καθώς η σχέση τους ήταν ιδιαίτερη.

Μπορεί ο Σιμοντσέλι να μεγάλωσε με τις αφίσες του Ρόσι στο δωμάτιό του, όμως όταν έφτασε στην μεγάλη κατηγορία και έδειξε τις δυνατότητές του, ο «γιατρός» έγινε ο μέντοράς του.

Εκφραστικός, χαμογελαστός με την χαρακτηριστική αφάνα, ο «Super Sic» έδειξε ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα, όμως στις 23 Οκτωβρίου του 2011 στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας συνέβη ένα τραγικό ατύχημα.

Ο Μάρκο έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, έπεσε στην άσφαλτο και οι δύο μοτοσυκλέτες που ακολουθούσαν τον χτύπησαν με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη συμπλοκή.

Οι δύο αναβάτες που βρίσκονταν πίσω του ήταν ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Κόλιν Έντουαρντς, με τους οποίους ήταν φίλος. Ο Σιμοντσέλι μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας και λίγες ώρες αργότερα ανακοινώθηκε ο θάνατός του.

Αυτό ήταν ένα γεγονός που επηρέασε βαθύτατα τον Ρόσι, όμως συνέχισε την αγωνιστική του καριέρα αφιερώνοντας επιτυχίες και βάθρα που κατακτούσε, στην μνήμη του φίλου του.

Τίποτα δεν τον σταμάτησε. Πάλεψε και διατηρήθηκε στην ελίτ του MotoGP για μία ακόμη δεκαετία (!) δείχνοντας την θέληση, την ψυχολογία του πρωταθλητή και την… αγωνιστική μαγκιά που τον ξεχώριζε.

Αδρεναλίνη και ταχύτητα

Έκανε αισθητή την παρουσία του στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού καθώς είχε έναν ιδιαίτερο και έντονο χαρακτήρα, ο οποίος φαινόταν και μέσα στην πίστα τόσο από την ταχύτητα και τα προσπεράσματα, όσο και από τις «κόντρες» που είχε κατά καιρούς με πολλούς αναβάτες.

Όπως έχει ομολογήσει, υπήρχαν διάφοροι οδηγοί που τον… ενοχλούσαν αναφέροντας ότι: «Είχα θέμα με τον Λόρις Καπιρόσι, τον Σέτε Γκιμπερνάου, τον Χόρχε Λορένθο, τον Κέισι Στόνερ, τον Ντάνι Πεδρόσα.

Μάλλον γιατί με έκαναν να θέλω να γίνω καλύτερος και να τους νικήσω, Ειπώθηκαν πολλά πράγματα αλλά όταν μάχεσαι για έναν παγκόσμιο τίτλο υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις στον εαυτό σου».

Η συγκεκριμένη… λίστα ξεκίνησε με το όνομα Μαξ Μπιάτζι, την δεκαετία του 90, καθώς έγινε και ντοκιμαντέρ με τίτλο «Faster», ενώ πρόσφατα οι περισσότεροι θα θυμούνται τις ομηρικές μάχες με τον Μαρκ Μάρκεθ, με τον οποίο είχαν και πολλές συγκρούσεις.

Η κόντρα τους είχε ξεκινήσει περίπου το 2015 και όταν οι μοτοσυκλέτες των δύο βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση η κατάσταση μύριζε «μπαρούτι», καθώς οι επαφές που είχαν εντός πίστας μεταφέρθηκαν και εκτός με δηλώσεις και αιχμές που άφηνε ο ένας εις βάρος του άλλου.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ρόσι είχε φτάσει στο σημείο να πει ότι ο Ισπανός αντίπαλός του «Κατέστρεψε το άθλημα και δεν έχει κανέναν σεβασμό στους αντιπάλους του», μετά από μία σύγκρουση που είχαν στον αγώνα της Αργεντινής τον Απρίλιο του 2018.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι είναι μία μοναδική περίπτωση οδηγού αλλά και ανθρώπου, καθώς χαρακτήρισε μία ολόκληρη γενιά και έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του παγκόσμιου αθλητισμού, κάνοντας ολοένα και περισσοτέρους να φωνάζουν ρυθμικά «Βάλε! Βάλε! Βάλε!» σε κάθε νίκη που σημείωνε.

{https://twitter.com/ValeYellow46/status/1427955659627192324}



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
ACS ...σημαίνει courier
Ποδήλατο Γιαννούλη
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων